Тільки далекобійники знають, що таке жити і працювати в тягачі. Але й оплачується така праця досить непогано. Саме тому така робота одна з найбільш популярних. Однак, війна в Україні призвела до того, що на нашій території, працюють чоловіки тільки старші 60 років. А молоді водії, які виїхали ще до початку війни, зараз працюють за кордоном.
Зарплата далекобійника в Україні
Отже, скільки заробляють далекобійники в Україні? Ця сума формується на основі пройденого кілометражу або підсумкового заробітку на поїздці. І звичайно ж, кожен водій ще отримує так звані добові. При цьому його поїздка може тривати близько 22-26 днів.
Ну і звісно, зарплата далекобійника в Україні залежить від того, на чому їздити. Так, перевезення на газелі збагатять лише на 30-40 тисяч. А ось щоб заробляти 60-80 тисяч, потрібно сидіти за кермом тягача двадцятитонника.
Зарплата далекобійника у США
Що може запропонувати Америка водієві? І тут усе досить непогано. Зарплата далекобійника в США, якщо брати за цілий рік, сягає 80-90 тисяч доларів. На місяць це приблизно 7-8 тисяч. На наші гроші, це колосальні 300 тисяч.
Однак така «котлета» залежить від багато чого:
-
досвід;
-
маршрут;
-
тип вантажівки і перевезення;
-
наявність різних класів CDL.
Відповідно, дохід залежить і від форми роботи: на самого себе або на компанію.
Зарплата далекобійника в Європі
Дуже багато водіїв з України, вже під час війни і ще до неї, обирали Європу місцем своєї роботи. Причина цього, зарплата далекобійника в Європі. Однак у кожній європейській країні вона буде відрізнятися. Не вийде точно сказати, скільки заробляє далекобійник у Європі. Все залежить від конкретної країни. Найбільше платять у Люксембурзі - 44 тисячі євро за рік. А ось найменше платить Іспанія. Тут водій може заробити близько 30 тисяч.
Витрати далекобійників
Крім обговорення, скільки заробляють далекобійники, варто поговорити і про витрати на такі перевезення. І не важливо, працює водій сам на себе, чи це велика компанія. Отже, щоб перевести вантаж, потрібно:
-
забезпечити водія заробітною платою;
-
орендувати машину і купити пальне;
-
забезпечити ТО;
-
оплатити ліцензію та дорожні збори.
Ну і страховка. Обов'язково потрібно мати страховку на вантажне авто, ну або зелену карту на вантажівку, якщо планується поїздка за кордон.